Nowy sezon, nowe ceny...
Z powodu wszechobecnych podwyżek nie jesteśmy w stanie oferować najwyższej jakości usług w cenach z poprzedniego sezonu.
Kosmetycznie zatem zmienią się stawki za serwis.
Nadal pozostajemy w konwencji zmiany cennika względem sezonu, czyli najtaniej będzie oczywiście w miesiącach z "najmniejszym" zainteresowaniem zakupami i serwisem.
Oczywiście ma to na celu zmianę nawyku robienia serwisu roweru w gorących okresie jak np. tydzień przed majówką ;)
Zatem zapraszamy w styczniu, lutym, no i jeszcze w marcu, zanim na dobre zrobi się gorąco!

W związku z tym ceny są zależne nie tylko od modelu, ale również miesiąca.
CENA SERWISU = PORA SEZONU + MODEL
Rowery kupione w AIRBIKE objętę są stałym rabatem 30% na serwis!
Rowery BASIC, w cenie katalogowej do 3000 zł:
(aluminiowe szosy i mtb/ hardtaile z prostymi amortyzatorami i zewnętrznym prowadzeniem linek)
Pakiet serwisowy
|
Low Season
|
Mid Season
|
High Season
|
Regulacyjny
|
215 (150*) PLN
|
265 (185*) PLN
|
325 (229*) PLN
|
Konserwacyjny
|
335 (235*) PLN
|
385 (270*) PLN
|
445 (310*) PLN
|
*cena dotyczy rowerów zakupionych w sklepach AirBike
Inne prace serwisowe nieprzewidziane liczone będą według stawki za roboczogodzinę (150 zł nasze, 220 zł obce)
Rowery PRO w cenie katalogowej od 3000 do 10000 zł:
(szosy alu i karbo, karbonowe hardtaile i fulle oraz gravele)
Pakiet serwisowy
|
Low Season
|
Mid Season
|
High Season
|
Regulacyjny
|
299 (209*) PLN
|
359 (250*) PLN
|
419 (295*) PLN
|
Konserwacyjny
|
479 (335*) PLN
|
539 (379*) PLN
|
599 (419*) PLN
|
*cena dotyczy rowerów zakupionych w sklepach AirBike
Inne prace serwisowe nieprzewidziane liczone będą według stawki za roboczogodzinę (200 zł nasze, 300 zł obce)
Rowery PREMIUM w cenie katalogowej powyżej 10000 zł
Fulle karbonowe i szosy, rowery TT, na Di2, rowery z wew. prow. linek, row. elektryczne)
Pakiet serwisowy
|
Low Season
|
Mid Season
|
High Season
|
Regulacyjny
|
479 (335*) PLN
|
539 (379*) PLN
|
599 (419*) PLN
|
Konserwacyjny
|
599 (419*) PLN
|
719 (500*) PLN
|
839 (589*) PLN
|
*cena dotyczy rowerów zakupionych w sklepach AirBike
Inne prace serwisowe nieprzewidziane liczone będą według stawki za roboczogodzinę (300 zł nasze, 450 zł obce)
Ceny pozostałych prac serwisowych:
Nawinięcie owijki
|
35
|
45
|
60
|
Montaż akcesoriów
|
25
|
30
|
35
|
Naklejenie szytki
|
70
|
90
|
110
|
Zaplatanie koła aluminiowego
|
70
|
110
|
145
|
Zaplatanie koła karbonowego
|
95
|
130
|
170
|
Centrowanie koła
|
50
|
65
|
85
|
Wymiana dętki
|
35
|
40
|
45
|
Wymiana dętki w tylnym kole roweru typu “holender”
|
85
|
100
|
120
|
Montaż systemu bezdętkowego
|
70
|
90
|
110
|
Naprawa/odpowietrzenie hamulca tarczowego
|
90
|
110
|
130
|
Przegląd amortyzatora z wymianą oleju
|
230
|
300
|
350
|
Przegląd amortyzatora z wymianą oleju oraz uszczelek
|
350
|
420
|
470
|
Wymiana łożysk w ramie full suspension
|
300
|
350
|
420
|
Mycie roweru ze smarowaniem napędu
|
70
|
95
|
120
|
Wymiana grupy mechanicznej na elektroniczną
|
500
|
600
|
700
|
Konserwacja piasty
|
60
|
75
|
95
|
Konserwacja sterów
|
60
|
75
|
95
|
Konserwacja suportu
|
60
|
75
|
95
|
Regulacja przerzutki
|
20
|
30
|
40
|
Wymiana kasety
|
25
|
35
|
45
|
Wymiana łańcucha
|
20
|
30
|
40
|
|
Opłata parkingowa za nieodebranie roweru w terminie 5 PLN/doba
|
Zastrzegamy sobie prawo do adekwatnego zwiększenia opłaty za usługę serwisową w przypadku dodatkowych komplikacji wynikających z nietypowej lub wyjątkowo złożonej konstrukcji roweru lub danego elementu.
Przypominamy, co wchodzi w skład poszczególnych serwisów:
Serwis PODSTAWOWY (regulacyjny) roweru, co oznacza, że:
- umyjemy Twój rower
- nasmarujemy
- skasujemy luzy
- wyregulujemy hamulce i przerzutki
- dokręcimy śruby przy użyciu klucza dynamometrycznego
- napompujemy koła
Ten rodzaj serwisu warto wykonać co 300 przejechanych kilometrów, zwłaszcza, jeśli rower zaznał trudnych warunków pogodowych. Jeśli czujesz opór w pracy przerzutek, a hamulce nie robią swojej roboty – wtedy powinieneś pojawić się u nas!
Serwis KONSERWACYJNY (rozszerzony) to z kolei następujące czynności:
- regulacja przerzutek
- regulacja hamulców
- centrowanie kół
- konserwacja-czyszczenie/smarowanie piast
- konserwacja-czyszczenie/smarowanie sterów kierownicy
- konserwacja-czyszczenie/smarowanie suportu
- kontrola ciśnienia w oponach
- czyszczenie/smarowanie goleni amortyzatora (MTB)
- smarowanie łańcucha
- kontrola połączeń śrubowych
- kontrola linek/pancerzy przerzutkowych i hamulcowych
- diagnostyka ram pod kątem pęknięć i uszkodzeń
- kasowanie luzów
Zalecamy wykonanie serwisu konserwacyjnego przynajmniej raz w roku. Najlepiej po lekkim sezonie lub w połowie ciężkiego sezonu startowego/treningowego.