Roubaix S-Works 2020

94420-00_ROUBAIX-SW-DI2-DOVGRY-RKTRED-BLK_HERO
Cena na Shimano Dura-Ace Di2: 48.799 zł
Rozmiary na rynek polski: 49, 52, 54, 56, 58, 61

Rama: FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount discWidelecFuture Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
Przednie koło: Roval CLX 50
Tylne koło: Roval CLX 50
Dętki: Presta, 60mm valve
Przednia opona: Turbo Cotton, 700x28
Tylna opona: Turbo Cotton, 700x28
Mechanizm korbowy: Shimano Dura-Ace R9100, HollowTech 2, 11-speed
Wieńce: 50/34T
Suport: Shimano Dura-Ace, BB-R9100
Manetki: Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170
Przednia przerzutka: Shimano Dura-Ace Di2 R9150, braze-on
Tylna przerzutka: Shimano Dura-Ace Di2 R9150, 11-speed
Kaseta: Shimano Dura-Ace R9100, 11-speed, 11-30t
Łańcuch: Shimano Dura-Ace, 11-speed
Przedni hamulec: Shimano Dura-Ace, Hydraulic Disc
Tylny hamulec: Shimano Dura-Ace, Hydraulic Disc
Kierownica: S-Works Carbon Hover Drop, 125x75mmOwijkaRoubaix S-Wrap
Mostek: S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount
Siodło: S-Works Power, carbon rails, carbon base, synthetic leatherSztycaS-Works Pave

94420-02_ROUBAIX-SW-ETAP-CARB-TARBLK-BLKCRY_HERO
Cena na Sram RED Etap AXS: 49.699 zł
Rozmiary na rynek polski: 49, 52, 54, 56, 58, 61

Rama: FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount discWidelecFuture Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
Przednie koło: Roval CLX 50
Tylne koło: Roval CLX 50
Dętki: Presta, 60mm valve
Przednia opona: Turbo Cotton, 700x28
Tylna opona: Turbo Cotton, 700x28
Mechanizm korbowy: SRAM FC Red DUB, Power Meter, 12-speedWieńce46/33T
Suport: SRAM DUB BSA 68
Manetki: SRAM RED eTap AXS
Przednia przerzutka: SRAM RED eTAP AXS, braze-on
Tylna przerzutka: SRAM RED eTAP AXS, 12-speed
Kaseta: SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
Łańcuch: SRAM CN Red 12-speed
Przedni hamulec: SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc
Tylny hamulec: SRAM Red eTap hydraulic disc brake
Kierownica: S-Works Carbon Hover Drop, 125x75mm
Owijka: Roubaix S-WrapMostek S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount
Siodło: S-Works Power, carbon rails, carbon base, synthetic leather
Sztyca: S-Works Pave
Zacisk sztycy: Hidden drop clamp
 

Sześć zwycięstw Roubaix na trasie Paryż-Roubaix potwierdza tezę, że płynność oznacza prędkość. Choć trzeba przyznać, że do tej pory trzeba było za nią zapłacić dość wysoką cenę. Ale to już historia. Całkowicie nowy S-Works Roubaix to ugięcie w pionie bez żadnych kompromisów, a to za sprawą nowego Future Shock 2.0, który zapewnia więcej kontroli i ustawień amortyzacji, nowej sztycy Pavé dającej wrażenie pełnej równowagi w siodełku, aerodynamiki równej Tarmacowi i ramy Rider-First Engineered™, która waży teraz poniżej 900 gramów (rozmiar: 56 cm - Black). Czy rower jest jeszcze wygodny? Jak najbardziej - choć nie nazwalibyśmy go sprzętem do komfortowej jazdy, bo naszym głównym celem była efektywność. Taki jest w skrócie nowy Roubaix.

Jeśli chcesz mieć sprzęt najlepszy z najlepszych, wybierasz S-Works. Wyposażony jest w osprzęt grupy Shimano Dura-Ace Di2, znane z World-Tour karbonowe koła Roval CLX 50, całkowicie nową sztycę S-Works Pavé oraz komplet komponentów klasy S-Works - od siodełka Power aż po opony Turbo Cotton 28 mm. Perfekcja w każdym calu.

 

  • Nowa rama zapewnia ugięcie bez żadnych kompromisów dzięki idealnemu połączeniu aerodynamiki, niskiej masy, elastyczności oraz filozofii Rider-First Engineering™. Kształt każdej z rur oparty jest na naszej bazie danych FreeFoil Shape Library i został sprawdzony w tunelu Win Tunnel, dzięki czemu Roubaix ma równie opływowe kształty, jak Tarmac SL6. Aby niska masa nie wpłynęła negatywnie na jakość jazdy, skorzystaliśmy z rozwiązań Rider-First Engineered™, dzięki którym rama w każdym rozmiarze - od 44 do 64 - gwarantuje optymalną sztywność i ugięcie. Oczywiście rama waży poniżej 900 gramów (rozmiar 56 cm | Black). Z kolei w ramach przygotowań do Piekła północy zostawiliśmy prześwit na opony do 33 mm.
  • Specjalnie z myślą o nowej ramie opracowaliśmy od podstaw sztycę S-Works Pavé, która jako pierwsza łączy ugięcie z aerodynamiką, a przy tym jest lekka, nie zawodzi, nie grymasi - zachowuje się od początku do końca wzorowo. Punktem wyjścia był znany z Tarmaca kształt litery D, z tym że konstrukcja jest bardziej elastyczna w górnej części i współpracuje z nowym, obniżonym zaciskiem. Gwarantuje odpowiednie ugięcie, a jednocześnie pozwala w pełni kontrolować przód roweru i płynnie pokonywać dziesiątki kilometrów wybojów.
  • Future Shock 2.0 powstał na życzenie zawodowców, którzy wiedzą, co oznacza jazda po brukach Roubaix. Działa płynnie, szybko i daje lepszą kontrolę dzięki pokrętłu na mostku, które służy do regulacji kompresji od sztywnej do w pełni otwartej, podczas gdy hydraulika wewnątrz kontroluje odbicie. Podsumowując - najnowsza wersja redukuje zmęczenie i pozwala jechać szybciej w każdym terenie. Z kolei Smooth Boot, korek steru oraz mostek Future Stem dbają o estetykę połączenia główki ramy z mostkiem.
Zrzut ekranu 2020-01-8 o 14
Zrzut ekranu 2020-01-8 o 14

Wyszukiwarka

Facebook

Kontakt

Warszawa - Al. KEN 49
+48 22 4058045
www.airbike.pl - KEN