Rama: FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount discWidelecFuture Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
Przednie koło: Roval CLX 50
Tylne koło: Roval CLX 50
Dętki: Presta, 60mm valve
Przednia opona: Turbo Cotton, 700x28
Tylna opona: Turbo Cotton, 700x28
Mechanizm korbowy: Shimano Dura-Ace R9100, HollowTech 2, 11-speed
Wieńce: 50/34T
Suport: Shimano Dura-Ace, BB-R9100
Manetki: Shimano Dura-Ace Di2 Disc R9170
Przednia przerzutka: Shimano Dura-Ace Di2 R9150, braze-on
Tylna przerzutka: Shimano Dura-Ace Di2 R9150, 11-speed
Kaseta: Shimano Dura-Ace R9100, 11-speed, 11-30t
Łańcuch: Shimano Dura-Ace, 11-speed
Przedni hamulec: Shimano Dura-Ace, Hydraulic Disc
Tylny hamulec: Shimano Dura-Ace, Hydraulic Disc
Kierownica: S-Works Carbon Hover Drop, 125x75mmOwijkaRoubaix S-Wrap
Mostek: S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount
Siodło: S-Works Power, carbon rails, carbon base, synthetic leatherSztycaS-Works Pave
Cena na Sram RED Etap AXS: 49.699 zł
Rozmiary na rynek polski: 49, 52, 54, 56, 58, 61
Rama: FACT 11R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount discWidelecFuture Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, 12x100 mm thru-axle, flat-mount
Przednie koło: Roval CLX 50
Tylne koło: Roval CLX 50
Dętki: Presta, 60mm valve
Przednia opona: Turbo Cotton, 700x28
Tylna opona: Turbo Cotton, 700x28
Mechanizm korbowy: SRAM FC Red DUB, Power Meter, 12-speedWieńce46/33T
Suport: SRAM DUB BSA 68
Manetki: SRAM RED eTap AXS
Przednia przerzutka: SRAM RED eTAP AXS, braze-on
Tylna przerzutka: SRAM RED eTAP AXS, 12-speed
Kaseta: SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t
Łańcuch: SRAM CN Red 12-speed
Przedni hamulec: SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc
Tylny hamulec: SRAM Red eTap hydraulic disc brake
Kierownica: S-Works Carbon Hover Drop, 125x75mm
Owijka: Roubaix S-WrapMostek S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount
Siodło: S-Works Power, carbon rails, carbon base, synthetic leather
Sztyca: S-Works Pave
Zacisk sztycy: Hidden drop clamp
Sześć zwycięstw Roubaix na trasie Paryż-Roubaix potwierdza tezę, że płynność oznacza prędkość. Choć trzeba przyznać, że do tej pory trzeba było za nią zapłacić dość wysoką cenę. Ale to już historia. Całkowicie nowy S-Works Roubaix to ugięcie w pionie bez żadnych kompromisów, a to za sprawą nowego Future Shock 2.0, który zapewnia więcej kontroli i ustawień amortyzacji, nowej sztycy Pavé dającej wrażenie pełnej równowagi w siodełku, aerodynamiki równej Tarmacowi i ramy Rider-First Engineered™, która waży teraz poniżej 900 gramów (rozmiar: 56 cm - Black). Czy rower jest jeszcze wygodny? Jak najbardziej - choć nie nazwalibyśmy go sprzętem do komfortowej jazdy, bo naszym głównym celem była efektywność. Taki jest w skrócie nowy Roubaix.
Jeśli chcesz mieć sprzęt najlepszy z najlepszych, wybierasz S-Works. Wyposażony jest w osprzęt grupy Shimano Dura-Ace Di2, znane z World-Tour karbonowe koła Roval CLX 50, całkowicie nową sztycę S-Works Pavé oraz komplet komponentów klasy S-Works - od siodełka Power aż po opony Turbo Cotton 28 mm. Perfekcja w każdym calu.